






Dekoráció tervezés
(Plakát, Roll-up, Molino, Display)
Autódekoráció
Fontos része a reklámozásnak a közvetlen a boltban, elhelyezett display-ek, plakátok, molinók, Roll-up-ok.
A potenciális vevők számára a vásárlás helyén elhelyezett figyelemfelkeltés hatékony módszer a meggyőzésre, mivel a vásárlás azonnal megvalósulhat. Munkám során sokféle Plakátot, Display-t, Kínálókartont Molino-t, Roll-up-ot terveztem többféle méretre, különböző stancformákat terveztem és valósítottam meg. Ha volt arra mód, hogy a Brandek csomagolásdesign-jai nagyobb méretben jelenhettek meg, az mindíg különleges módon terveződött. Tudva, hogy a nagy méretű termékek költségesek, nem biztos, hogy kifizetődő 4 évente az autón
a dekort lecserélni, vagy 2 évente új Displayt gyártani. Ezek a dolgok szoborszerűek, a boltban egy derékig érő Display, egy 2 méteres Roll-up, egy 12 méteres kamion az úton, ami teljesen grafikával fedett, élményszerű hatást nyújt. Érdemes reklámelemként használni őket, a tapasztalatom az, hogy ha ezek a tárgyakon lecserélődnek a design elemek, akkor régi design nem a szemétben, hanem a raktárban köt ki.
Ezért ezek a tervezéseket úgy kell megtenni, hogy ez egy hosszú időszakra szóljon, ha jól van megtervezve,
akkor az időtálló, formatámogató, Branderősítő.
A Display esetében a tervezés egyfajta mérnöki munka is, egyrészt megtervezni, méretezni az összeillő, összekapcsolódó részeket meghatározni a korona stancformának alakját, majd azt kivitelezhető formára dolgozni, hogy illeszkedjen a display többi elemével.
A Molino, Roll-up készítése egyszerű, csupán a pontos méretre kell odafigyelni, amit a tervezés elején tisztázni kell. Minden nyomott terméknél ellenőrizni kell, egyrészt a méreteket, másrészt a színeket, amit az ellenőrző kromlinnal való egyezést jelenti. A színek beállítását a nyomatindításon lehet megtenni, ahol a nyomott színeket az ellenőrző kromalin alapján állítja be a gépmester. Ha nem vagyunk ott, akkor a gépmester látásmódjára van bízva a Display, Molino, Roll-up kinézete. Ha az elkészült nyomaton a színek nem tetszenek, már nincs mit tenni, a veszekedés nem visz előre, mert a jelenlétünket a legfontosabb pillanatban, amikor még beavatkazhattunk volna, elhalasztottuk. Sok Pöttyös termék gépindításán voltam mind a fólia, mind kínáló dobozok gyártásban, a színmódosítások lehetősége a végeredményen mindíg érezhető volt. Az alapszínek kicserélése direktszínre, aztán azokat keverve pici fehérrel, pici Black-kel, több Magenta-val. Izgalmas játék,
ha szakemberek vesznek részt a gépindításon, akkor egy nagyon gyors és kellemes élmény minden résztvevő számára. Ugyanakkor ha nem vagyunk felkészülve, akkor a döntés kényszerűsége miatt egy borzasztó élményben lesz részünk:)
Lehetőség van az együttműködésünkkel a Molinó, Roll-up teljes megvalósítására, ami tartalmazza a tervezést, annak elfogadását, a nyomtatást (digitális nyomtatással foglalkozó partnercéggel együttműködve), annak szakmai felügyeletét ellenőrzését a helyszínre leszállításig.









Ez egyik legnagyobb hírdetési felület, ami speciális, mert tulajdonképp egy 3 dimenziós mozgó Óriásplakát.
Egy kamion monumentális felületein a megjelenés mindíg hangsúlyos, egy eltalált grafika élménnyé változtatja a megfigyelését. A la Wiwa Stúdió több kamion, egyterű, haszongépjármű dekorációját tervezte és sikeresen végezete a printelésre való felkészítést amivel a fóliázónak könnyítette meg a munkát a minimális utómunka lehetőségével. A dekoráció mindíg fotózással, mértezéssel kezdődik, majd a méretre tervezéssel folytatódik.
A méretezés által az ajtók kivágásai, lámpák helyének ismerete adja meg a kivitelezés pontosságát,
mert azokra a részekre nem kerülnek design elemek.










la Wiwa Stúdió Kft.
1077 Budapest, Király utca 75.
mobil: 0036 30 979 0914
kapcsolattartó: Pölczman Gábor
e-mail: lawiwastudio@gmail.com