
Szeretem a Gergely Gasztronomi Kft. csomagolásait tervezni, a lehetőségét a sokak számára kedvelt termékeket, a Gombócokat, a Derelyéket, a Köreteket, Specialításokat, az Óriás és Mini Gombócok kialakításának. Nagyon élvezhető, könnyen át és megélhető a tervezés, mindíg örömet okoz a felkérés.
Kapcsolatunk majd 20 éves a megvalósult csomagolások a boltok hűtőpultjaiban találhatóak Gergely név alatt találhatóak, de áruházláncoknak sajátmárkás termékeket is gyártanak, csomagolnak is,
így a piacon jelenlévésük, szerepük meghatározó.
A minőségben a receptúrájukra a házias jelleg a jellemző.
Az ételfotók mindíg a kész termékről készülnek, így a beltartalmi és a csomagoláson szereplő képek megegyeznek. A termék specifikációját követve a felahasználási javaslaton feltüntetett fázisokkal készítjük el
a termékeket. Mivel az elkészített termékek önmagukban is fotógének, ezért minimális dekorációval készítjük
a képeket, inkább a háttéret töltjük ki finoman, inkább csak érzékeltetéskép, az ízesítéseknek megfelelően.
A fotózás után nem marad termék a konyhában, minden darabnak nyomaveszik:)









A Gergely Gasztronomi Kft.
a csomagolásain szakított ezzel a bevett szokással, így a legújabb termékcsaládtagok már a Házias Jellegű hangulattal, és a Néhány perc alatt kész felirattal készültek.
A villa használata a dinamikát hozta be
a csomagolásra, szükséges volt a statika feloldására. A háttérben egy gyűrt papír szerepel, ami szintén a Házais jellegre utal. Ezekkel az elemekkel lett megvalósítva
az újragondolt Gergely Forma.








A nyugat-európai termékcsomagolásokon megfigyelhető a Design felület teljes kihasználása. Magyarországon
a csomagolások információszegények, a frontoldalon nem jelenhet meg semmi ami nem igazolható, így a gyártó logója és a feliraton kívül nem szerepel semmi, a hatósági eljárásokat melleőzve. Így viszont semmit nem tudja kifejezni a gyártó az elsődleges reklámhordozóján, hogy miért hozta létre, fejlesztette azt a terméket amit értékesíteni szeretne. Ezért a csomagolás front és hátoldalának a közlés helyett a hangulati kifejezés maradt.
A termékcsomagolásnak a harmóniára kell törekednie, egy mindenki által felismerhető logó, felirat, kép arányának egyensúlyra. Ehhez a ballanszhoz hoz kellenek a kiegészítő hangulati design elemek.







A csomagolásoknak mindíg két oldala van, ahogy az éremnek is. A magyar tervezők munkáinál észrevehető a frontoldalra való túlsúly, csupán
a frontra való koncentrálás A hátoldalak kisebb figyelemet kapnak, a kötelező szövegek felhelyezésén kívül nincs funkciójuk, pedig a felület alkalmas a vásárlók felé üzenetküldésre. Tapasztalatom az, hogy a teljes csomagolások nagyobb bizalmat ébresztenek, mivel a fogyasztók jobban megismerik a gyártót, egyfajta figyelmet generál a termék és a termék Brand-je iránt.
A csomagolás a beltartalmi értékkel egy, a front
és a hátoldal része ennek az egységnek.
A Gergely csomagolásoknál erre az elvre figyelemmel a tervezés volt, például a felhasználási javaslatai hol 3D-s Bryce-ban elkészített, lerenderelt modellekkel, hol grafikával, illusztrációként vannak elkészítve.
A mai korszellem visszahozta a rajzosságot.




Köszönöm a Gergely családnak a folyamatos bizalmat, a lehetőséget arra, hogy megismerhettem
a köretek, gombócok, derelyék csodálatosan finom világát.

la Wiwa Stúdió Kft.
1077 Budapest, Király utca 75.
mobil: 0036 30 979 0914
kapcsolattartó: Pölczman Gábor
e-mail: lawiwastudio@gmail.com



