top of page
Házi Arany 2.png
Házi Arany 3.png
Házi Arany 4.png
Házi Arany 5.png
Házi Arany 6.png
Szarvasi Mozzarella 7.png
Házi Arany 7.png

A Házi Arany termékeit nyomdai előkészítőként ismertem meg,, grafikusok terveit fordítottam le
a fólianyomtatás nyelvére. A tervezők annyira nem ismerték a nyomtatás szabályait, hogy a kész terveket folyamatosan módosítani kellett. A változatatások során ahogy csökkent a bizalom a tervező iránt annyival nőt a nyomdai előkészítő iránt. Így kezdődött az e
gyüttműködésünk, ami sokféle

termékcsaládot alakított ki az évek alatt.

A Házi Arany termékei és logója ismert, a piacon való részvételük évtizedekben mérhető. Fűszerpaprika őrlemények, fűszerek, fűszerkeverékek és zöldségszárítmányok feldolgozásával, csomagolásával és forgalmazásával foglalkozik. Termékfejlesztések alatt igyekszünk mindíg továbblépni, új elemeket behozni, frissíteni folyamatosan a Brandet. Az anyagok megtervezésénél a nyomdai előkészítői tapasztalat elengedhetetlen feltétel, mivel egy rosszul megtervezett csomagolás egy szövegmódosítás esetén, szinte a teljes klisésor lecserélésével járhat. A terveknek mindíg meg kell felelnie annak az alapelvnek, hogy
a szövegmódosítás lehetőleg egyetlen egy klisét, vagy hengert jelentsen. Célom, hogy ezek a költségek minimalizálva legyenek, mivel a kötelező szövegek az élelmiszeripari szabályzások változásai miatt folyamatosan cserélődnek. Ezek a módosítások alapesetben is terhet jelentenek a gyártóknak,
ezért ha a változásokra a csomagolás nincs felkészítve, azaz több színből nyom a felirat, akkor
megnövekednek a nyomdai előkészítési és klisé árak, amik fölösleges kiadást okoznak.

Házi Arany termékcsalád

Házi Arany Termékek.png
Házi Arany Logó szürke.png
Házi Arany Logó fekete.png

Hála a Házi Arany-nak, Zsanettnek a folyamatos változásoknak,

a lehetőségek szerinti következő lépések létrehozásához.

A csomagolásváltás lehetőségeinek száma a magyar piacon,

a tapasztalatom szerint kevés, a megtervezett és már a vásárlók által elfogadott termékeket leváltani, módosítani egy komplikált cselekedet, mivel benne van a vásárlószerzés mellett
a vásárlóvesztés realitása is. A hazai elv, hogy ami működik

azt ne módosítsuk, vagy ne módosítsuk radikálisan.

Úgy vélem, hogy a kellő önbizalommal felül lehet kerekedni
az elveken és létrejöhet az adott keretek közt egy előremutató vásárlói szemmel is izgalmas, kedves, harmónia. Így a főzésre való ráhangolódás már elkezdődhet a bolti vásárlás során.

A finom tápáló étel elkészítéshez kedv és kreativitás szükséges,
ha ehhez a gyártó a termékének megjelenésével hozzájárul, akkor
a legtöbbet tette azért, hogy a családi ebéd a legjobban sikerüljön.

Az elkövetkező időszakban azonban megpróbáljuk picit újraértelmezni a Brandet, meglátjuk mennyire lesz
rugalmas hozzá a környezet.

Köszönöm az Együttműködésünket!

bottom of page