top of page
Szarvasi__Mozzarella_logó_2.png

Szeretem a csomagolásokat, szerettem a Szarvasi Mozzarella-való majd 20 éves együttműködést,
családformák kialakulását, a több kisebb-nagyobb folyamatos arculatváltásokat, a létrejött piacvezető családmodellt.

A Szarvasi Mozzarella termékcsomagolásai 2000-ben alakultak ki, egy gondolattal, hogy ne legyen feliratismétlés frontoldalon a logó és a megnevés azonossága miatt, úgy mint Szarvasi Mozzarella Mozzarella, Szarvasi Mozzarella Mini Mozzarella.

Ezért a logó és felirat egység lett a terv, ezt a Szarvasi Mozzarella elfogadta, előtte egy egyszerű embléma volt a logó, de az nem volt alkalmas egy olaszos termék bolti designjához. Azóta a logó és a kifejezés beépült
a köztudatba a Mozzarellát azonosítják a Szarvasi Mozzarellával, a magyar mozzarellagyártás etalonjává vált.

A termékek kialakításakor a saját ételfotó készítését javasoltam. Akkoriban a stúdiófotózás még nagyon drága volt, az első termékek fotóit mind a Mozzarellákat, mind a Mascarpone Tiramisu fotóit egy étteremben készítettük, ahol közben normál felszolgálás zajlott, minden bevilágítás nélkül egy esküvöi fotóssal:)

Az utómunka izzasztóan nehéz volt, hogy egyáltalán mutassanak valahogy a csomagoláson a fotók.

Azóta profi műterem, profi fotós, mesterszakács és egy Hasselblad fényképezőgép áll rendelkezésre.
A
Szarvasi Mozzarella jelen fotói élményben, részletekben, színekben igen gazdagok, a termékek
teljes mélységükben átélhetőek.

Szarvasi Mozzarella 1.jpg
Szarvasi Mozzarella 2.png
Szarvasi Mozzarella 3.png
Szarvasi Mozzarella 4.png
Szarvasi Mozzarella 5.png
Szarvasi Mozzarella 6+.png
Szarvasi Mozzarella Alap+.png
Szarvasi Mozzarella Alap+++.png
Szarvasi Mozzarella 1.jpg
Szarvasi Mini Mozzarella 2.png
Szarvasi Mozzarella 3.png
Szarvasi Mozzarella 4.png
Szarvasi Mozzarella 6.png
Szarvasi Mini Mozzarella 5.png
Szarvasi Mozzarella 6.png
Szarvasi Mozzarella 7.png

A Szarvasi Mozzarella reklám nélkül, csak a csomagolással promóciójával indult, évekig nem használta
a promotálást. A
Szarvasi Mozzarella Brand minden reklámköltség nélkül érkezett a boltokba és ez így ment az első években. Az akkori csomagolás megjelenés formáját és a profi beltartalmi értéket felismerték
és megszerették a vásárlók minden beazonosítás, vagy beégett emlékezés nélkül is.

A Szarvasi Mozzarella részéről nem volt külön kérés, semmi elképzelés, hogy a csomagolás milyen legyen, így egyszerűen kialakulhatott a megkötés nélküli bizalmon alapuló együttműködés. Az új termékcsomagolás elemei, a saját logó, a tálalási fotó, a szövegezés elhelyezése, táblázat designszerű ábrázolása.

A la Wiwa Stúdió alakította a logót, hátteret, készítette az illusztrációkat, intézte a fotózást, az utómunkákat,
a fotóknak a színhelyességének a beállítását, a nyomdai előkészítési javaslatokat az elfogadott anyagnak.
A tervezést nem előzte meg sok layout, a fotó hatása rányomta a bélyegét a termékre, szinte irányította
a felületek kitöltését. A megjelenéskor a sima és a Mini 100g-os termékeket rendelték meg, ezek a zöld
és a piros színt kapták. Később megjelent a Light világoskék színnel egy szabócentivel a háttérben finoman.
Majd a Laktózmentes Mozzarella a Rhoadmin Red magentás direktszínnel. A fotózáskor mindegyik termék megkölönböztethető tálalást kapott, hasonlóak, de a kiegészítők miatt az azonosság nem érzékelhető.

A tervezöi munkára reflekció volt az, hogy egy-két évvel a megjelenés után a magyar piacon is jelenlévő német Zottarella a Szarvasi termékcsalád Design miatt lecserélte az addigi összes Mozzarella csomagolóanyagait. Nagyon lehetett érezni a szándékot az új termékeiken, hasonlóságot mutatott a fotó elhelyezési szögében,
a háttérben megjelenő fényességében, a logó bedöntésével, stb.... A csomagoláscsaládjuk nagyon teljes lett, bámulatos a mozzarellafajták képi kifejezése az érzékletetés finom megoldásai.

Az átgondolt lépésről lépésre felépített tervezési-elfogadási lánceredményesség látható, a magyar gyártó uralja a piaci szegmensét. Könnyedén reagál a piaci versenyhelyzetekre, a vevői szemmel sikeres termékét
a boltok, az áruházláncok keresik.

Kapcsolatunk az idén szünt meg, köszönöm a Lehetőséget, sok szerencsét!

Szarvasi Mascarpone

Szarvasi_Mascarpone_Laktózmentes_1.jpg
Szarvasi_Mascarpone_Laktózmentes_2.png
Szarvasi_Mascarpone_Laktózmentes_3.png
Szarvasi_Mascarpone_Laktózmentes_4.png
Szarvasi_Mascarpone_Laktózmentes_5.png
Szarvasi_Mascarpone_Laktózmentes_6.jpg
Szarvasi Mascarpone 1.jpg
Szarvasi Mascarpone 2.png
Szarvasi Mascarpone 3.png
Szarvasi Mascarpone 4.png
Szarvasi Mascarpone 5.png
Szarvasi Mascarpone 6.jpg
Szarvasi__Mascarpone_logó_1.png
Szarvasi__Mascarpone_logó_2.png
Szarvasi__Mascarpone_Laktózmentes_logo
Szarvasi__Mascarpone_Laktózmentes_logo
Szarvasi_Mascarpone_Karácsony_9.jpg

A mediterrán desszertek alapanyaga semleges ízzel, a tiramisu által vált világszerte ismertté.
A Szarvasi
megjelenése után néhány évvel a boltok polcain, csupán az áruházláncok sajátmárkás temékei maradtak. A Szarvasi megjelenésében hordozza az olaszos életérzést, kiválló tállalási fotóval.
A képhez szükséges volt az aggodalmunk legyőzése, mivel az alap tiramisu könnyed így hamar széteseik.

Az utómunkával lett ilyen a csomagoláson látható formája, a piskóták retusálása, darabok helyükre illesztése igazi kihívás volt.

Szarvasi_Mascarpone_kanál.png
Szarvasi_Mascarpone_Karácsony_Fotó_8
Szarvasi_Mascarpone_Karácsony_Fotó_1
Szarvasi_Mascarpone_Karácsony_Fotó_2
Szarvasi_Mascarpone_Karácsony_Fotó_3
Szarvasi_Mascarpone_Karácsony_Fotó_4
Szarvasi_Mascarpone_Karácsony_Fotó_5
Szarvasi_Mascarpone_Karácsony_Fotó_6
Szarvasi_Mascarpone_Karácsony_Fotó_7

Szarvasi Mascarpone ünnepi kiadás

Szarvasi_Mascarpone_Karácsony_Fotó_8
Szarvasi_Mascarpone_Karácsony_3D.png

Az ünnepnapokra tekintettel a la Wiwa Stúdió javasolta, hogy legyenek külön erre az alkalmakra készült limitált fedők.

Hasznos és közvetlen eszköz a vásárlók érdeklődésének
fenntartására a frissesség az aktualizáltság mutatását.
A gyártó időben és térben együtt létezik a vásárlóval,
nem csupán egy raktárból szállítják ki a gépek az árut,

hanem azt érzékelteti, hogy egyszerre vannak a jelen

időben és képesek együtt ünnepelni. A Szarvasit erről

meggyőzve elkészült az első karácsonyi fedő.  

Különleges alkalom egy termék életében hisz kiléphet

a saját formájából és ezt játékosan teheti meg.

Ezek a csomagolások feloldják a termékcsomagolások
feszességét, a Brand lazábban jelenik meg.

A karácsony a legboldogabb ünnepi kifejeződésünk,

a készített csomagolásnak sugallnia kell az ünnep

hangulatát, lehetőleg emelni azt. Így a boltban, a konyhában

már megkezdődhet a ráhangolódás. A karácsonyi Szarvasi
Mascarpone kiemeli az ünnep ismert jegyeit, a logót is feldíszíti. Készítettünk narancsos tiramisu, itt is eltértünk a normál
megjelenéstől a piskótákat összefüggően szintben helyeztük el.

A tetejére a kakaós díszítésre ezüstgolyókat, és narancshéjakat raktunk,
a golyók az utómunka alatt váltak színessé.

A fedőfólia belsejében a tálalási narancsos tiramisu receptje található.

Szarvasi_Mascarpone_Karácsony_Fotó_9
Mascarpone_Karácsony_logó_1.png
Mascarpone_Karácsony_logó_2.png
Mascarpone_Karácsony_logó_3.png

A Szarvasi Mozzarella termékcsaládja Magyarországon piacvezető, megjelenés formája a színei, a dinamikája nemcsak a vásárlók körében arat tetszést, de szakmai körökben is elismerést nyer el.
A Kreatív kilencedik alkalommal rendezte meg a versenyt, melynek célja, hogy megtalálja Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait.

 

A Szarvasi Mozzarella szeletelt termék a tejipari kategóriában aranyérmes lett abban az évben amikor megjelent a piacon.
A design-on túl a csomagoláson használt újszerű ételmegjelenítés,
a kreatív szakácsmunka, a tűéles fotózás, a nyomtatás igényessége, a paiper touch technológia használata a vásárlói siker után meghozta és tervezői, nyomtatási szakmai elismerést is.

 

A szeleteltek fotójának elkészítéséhez, túl kellett lépni a normál ételfotózási munkafolyamatokon, mivel amit meg szerettünk volna jeleníteni, olyan még nem volt. A Szarvasi nem kötött meg,
így bármit megformálhatunk. Nem volt kész receptet, így
ott helyben a stúdióban kreáltunk egy ételsort a fotózás közben.

A csomagolásokon szereplő termékek receptajánlóját Csabi,
a mesterszakács írta meg a fotó létrejötte után.
Először megszületetett a kép, majd abból a recept.

A közös munka öröme a fotóstúdióban elég szabadságot adott annak a Design-nak az elkészítéséhez, ami 2017-ben Magyarország legszebb tejipari csomagoláscsaládja lett.

la Wiwa 1.png

la Wiwa Stúdió Kft.

1077 Budapest, Király utca 75.

mobil: 0036 30 979 0914

kapcsolattartó: Pölczman Gábor

e-mail: lawiwastudio@gmail.com

la_Wiwa_logó_1.png
la_Wiwa_logó_2.png
la_Wiwa_logó_3.png
la_Wiwa_logó_4.png
Szarvasi Szeletelt Mozzarella 1.jpg
Szarvasi Szeletelt Mozzarella 2.png
Szarvasi Szeletelt Mozzarella 3.png
Szarvasi Szeletelt Mozzarella 4.png
Szarvasi Szeletelt Mozzarella 5.png
Szarvasi Szeletelt Mozzarella 6.png
Szarvasi Szeletelt Mozzarella 7.jpg
Szarvasi Szeletelt Mozzarella  3.png

Szeletelt Szarvasi Mozzarella

bottom of page