top of page
Gergely szórólap 1.png
Gergely szórólap 2.png
Gergely szórólap 3.png
Gergely szórólap 4.png
Gergely szórólap 5.png
Gergely szórólap 6.png
Gergely szórólap 7.png

Nagy lehetőség a nyomtatott felület megformálása, a mai digitális, online világban a megkeresések
a keresőprogramokon keresztül valósulnak meg, mindíg, még akkor is ha egy algoritmus kielemezte
a szokásainkat és reklám formájában ránkhozza a keresés tárgyát. A rendszer felépítése elég komoly nyomást ad ránk, ráadásul ez egy folyamat és még csak a kezdeti ismerkedési szakaszában vagyunk. Ez lesz mélyebb és jóval keményebb, amikor már nem tehetjük meg, hogy nem nézünk meg valamit, mert
a program a jelenlegi függőségi viszonyulást meghaladva jutalmazási viszonyot hoz létre.

A normál világban a keresést a postás, a kiállítás asztala teljesítette ki, a nyomtatott anyag személyes volt, kivéve azt az állapotot, amikor a diákok diákmunkakaént szórják ki a szórólapokat:).
A személyesség is digitalizálható, ezt látjuk, de egy nyomat, egy papírlap tapintható, egy könyv lapozható, egy doboz feltéphető, átélhető, az anyagnak van tapintása, illata, valóságos a hangulata.

Ez a hangulat megmarad, ebből az érzetből lesz később az emlék.

A la Wiwa Stúdió a tervezésektől a teljes nyomdai előkészítésig, vagy akár a nyomat gyártásáig, kiszállításáig végzi a feladatot, az első munkafázistól a legutolsóig. A tervezést követi az elfogadás, az elfogadást a nyomdai előkészítés, az előkészítést a nyomdai kompozit pdf fájl készítés, azt a nyomdai leadás.

Hírdetéstervezés

A hírdetés lehet általános hangulatra készülő, a Brand-et erősítő, vagy beharangozó, ami egy aktuál állapotra jön létre, pl. egy termék megjelenésre vagy egy kihagyhatatlan ajánlatra. A nyomtatott hírdetés a lapokban célzott, az újság olvasói mint célcsoportját célozza meg. Tulajdonképp az újság eladja az olvasóit azért, hogy működhessen, amikor az előfizetési díjak már nem tartják el, vagy nagyobb hasznot remél tőle. Vannak lapok amik a hírdetésekre épülnek, minden egyes képpont ezt szolgálja, minden pixel eladás alatt van.
Kevés tartalom sok kép, hangulat, a kép mellett pedig az, hogy hogyan és mennyiért szerezhető meg
az élményazonosság.
Ha hírdetnivaló termék, ajánlat egyezik a célcsoport igényeivel, akkor a hírdetés nagyon hatékony lesz, ellenkező esetben kidobott pénz.

A hírdetés készülhet tükör és kifutós méretre, a tükör a pontos méretet jelenti, azaz a megadott méretre kell kialakítani a tervet, a kifutós pedig az előírt 3-5mm-rel nagyobb méretre kell kidolgozni, úgy hogy tudjuk,
a kifutós részek vágva lesznek oda nem kerülhetnek szövegek, Design szempontjából fontos elemek.

Szórólaptervezés

A szórólapot egy ajánlatra egy szolgáltatás ismertetésre hozzák létre. A szórólap színesnek, figyelemfelkeltőnek kell lennie, mivel az élettartama nagyon rövid. A szórólap lehet nagyon hatékony, ha van felhasználási funkciója, tartalmaz ajándékot, kupont vagy kedvező ajánlatot (amit a szórólapra való hivatkozással kaphatunk meg), vagy ha a kifejeződése megragadja a képzeletet, akkor gyűjtői módon rakja el az ember. Lehet egyoldalas, kétoldalas, vagy lapozható 4, 6 oldalon. A nyomdai kivitelezése az egyoldalasé, egyszerű, a 6 oldalas lapozhatónál már hajtásformát kell figyelembe venni, itt a kivitelezéskor figyelemmel kell lenni arra, hogy az oldalak egymásra tudjanak zárni. Ez az oldalosztások méreteltérésével oldható meg. A nyomatot mindíg kifutóra kell tervezni,
és a nyomdai fájlnak is tartalmazni kell a kifuttatást, mivel az oldalak vágása sosem pontos.

Kiadványtervezés

A kiadványkészítés egy komolyabb műfaj, itt megjelenik már a komolyabb tartalom, a létrejötte egy mélyebb kifejeződés, az élettartama hosszú, egy szép eltalált kiadvány, prospektus, könyv megmarad a polcon. Általában nem célzott ajánlatra épül, ha mégis épül, akkor az egész kiadvány egy sokcélú reklám (turisztikai kiadványok). A kiadványok egy általános kefejeződések, már tartalmaz cégfilozófiát, értéket mutat, jobban megkonstruált. Nyomdai kivitelezés szempontjából már komoly felkészülést igényel, mivel az oldalpárok kilövésszerű kialakítása egy kisebb fejtörő. Persze a nyomdák vállalják a kilövés (az oldalpárokbaállítást) elkészítését,
de ez inkább mégis a tervező, kivitelező dolga. A nyomatot mindíg kifutóra kell tervezni, és a nyomdai fájlnak is tartalmazni kell a kifuttatást, mivel az oldalak vágása sosem pontos.

Vasútegészségügy 3D 3.png
Vasútegészségügy 3D 3.png
Vasútegészségügy 3D 7.png
Újsághírdetés 1.png
Újsághírdetés 2.png
Újsághírdetés 3.png
la Wiwa 1.png
la_Wiwa_logó_1.png
la_Wiwa_logó_2.png
la_Wiwa_logó_3.png
la_Wiwa_logó_4.png

la Wiwa Stúdió Kft.

1077 Budapest, Király utca 75.

mobil: 0036 30 979 0914

kapcsolattartó: Pölczman Gábor

e-mail: lawiwastudio@gmail.com

Vasútegészségügy 3D 5+.png
Vasútegészségügy 3D 5.png
Vasútegészségügy 3D 6.png
HA szórólap 4+.png
HA szórólap 4++.png
HA szórólap 4+++.png
HA szórólap 1.png
HA szórólap 2.png
HA szórólap 3.png
bottom of page